Analityka.
Badania marketingowe
Chcesz sprzedać swój produkt na nowym rynku?
A może planujesz przeprowadzkę firmy do Polski?
Nie spiesz się od razu z otwarciem firmy i zacznij działać na miejscu. Nic dobrego z tego nie wyjdzie bez wcześniejszego przygotowania.
Każda udana interwencja zaczyna się od rozpoznania.
Na początek musisz uzyskać odpowiedź na następujące pytania:
Dane ogólne o nowym rynku i konkurencji
-
Co mają konkurenci – kto sprzedaje taki produkt na tym rynku, gdzie go sprzedaje, za jaką cenę
-
Które z firm z Twojego kraju są już reprezentowane na tym rynku, z jakimi towami?
-
Kluczowi klienci – kim oni są? Jaka jest całkowita wielkość rynku?
-
Jakie są tradycyjne kanały sprzedaży. Udostępnienia i cechy kanałów
Kwestie prawne
-
Jakie rodzaje firm może otworzyć cudzoziemiec, ich cechy i różnice
-
Czy Twój produkt jest (w zasadzie) dopuszczony do tego rynku
-
Jakie pozwolenia potrzebujesz, aby rozpocząć i rozwijać swój biznes (licencje, pozwolenia) - warunki i koszt uzyskania
Logistyka, inne aspekty
-
jakie są standardy Twoich produktów na rynku nowym, jak określa się ich zgodność?
-
jakie certyfikaty są potrzebne dla Twoich towarów przy imporcie, jak je zdobyć
-
jakie są cła i opłaty przy imporcie produktów?
-
koszt logistyki (dostawa, magazynowanie)
Marketing afiliacyjny
-
wyszukiwanie obiecujących dealerów/dystrybutorów, prowadzenie z nimi wstępnych negocjacji (bez omawiania warunków dostaw), wchodzenie do sieci handlowych
Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Masz trudności lub pytania dotyczące tworzenia programu działania?
Jesteśmy gotowi opracować krok po kroku plan strategii i taktyki wejścia na nowy rynek. Zapewnimy również Rejestrację przedsiębiorstwa, obsługę księgową, doradztwo prawników, logistykę oraz pomoc w organizacji biura.